Публічний договір
Публічний договір (оферта)
про надання телекомунікаційних послуг
(надалі – «Договір»)
Редакція від 19.03.2025
Україна, м. Новодністровськ
Товариство з обмеженою відповідальністю «ВЕЧІР ТЕЛЕКОМ» (надалі «Оператор»), в особі директора Шевчука Валентина Івановича, який діє на підставі Статуту, керуючись ст. 633 Цивільного кодексу України, пропонує необмеженому колу фізичних осіб (надалі – «Абонент»), які звернуться у встановленому цим Договором порядку до Оператора, укласти цей Публічний договір (оферту) про надання телекомунікаційних послуг (надалі – «Договір»), відповідно до Закону України «Про телекомунікації», Закону України «Про електронні комунікації», Закону України «Про захист прав споживачів», Цивільного та Господарського кодексів України, Правил надання та отримання телекомунікаційних послуг (надалі – «Правила»), Основних вимог до договору про надання телекомунікаційних послуг, інших умов і правил та нормативно-правових актів, що регламентують діяльність у сфері телекомунікацій, на наступних умовах.
- ТЕРМІНИ ТА ВИЗНАЧЕННЯ
- Оператор — Товариство з обмеженою відповідальністю «ВЕЧІР ТЕЛЕКОМ», яке є суб’єктом господарювання, володіє власною Телекомунікаційною Мережею та має право на здійснення діяльності у сфері телекомунікацій із правом на технічне обслуговування та експлуатацію телекомунікаційних мереж, включене до відповідного реєстру.
- Телекомунікаційна Мережа або Мережа Оператора — комплекс технічних засобів телекомунікацій та споруд, призначених для маршрутизації, комутації, передавання та/або приймання знаків, сигналів, письмового тексту, зображень та звуків або повідомлень будь-якого роду по радіо, проводових, оптичних чи інших електромагнітних системах між кінцевим обладнанням, які використовуються Оператором, з метою надання Послуг.
- Контент-провайдер — суб’єкт господарювання, який на підставі договору з Оператором надає додаткові контент послуги Абонентам в Мережі Оператора.
- Договір — цей договір про надання телекомунікаційних послуг, укладений між Оператором та Абонентом на умовах Публічної оферти в момент Акцепту Абонентом її умов.
- Первинний платіж — платіж за організацію технічної можливості надання Абоненту замовлених ним Послуг, який може сплачуватися Абонентом після укладення Договору при замовленні Абонентом відповідного набору Телекомунікаційних послуг з метою оплати вартості організації технічної можливості надання Абоненту замовлених ним Послуг. Розмір Первинного платежу визначається згідно Тарифних планів, затверджених Оператором відповідно до чинного законодавства України.
- Телекомунікаційна послуга або Послуга — продукт діяльності Оператора, спрямований на задоволення потреб Абонента у сфері телекомунікацій, що включає надання доступу до мережі Інтернет.
- Доступ до мережі Інтернет — цілодобове забезпечення можливості роботи в мережі Інтернет Кінцевого обладнання (окремого комп’ютера або пристрою локальної мережі).
- Додаткові послуги — послуги Оператора, які не входять у відповідний обраний Абонентом Тарифний план та замовляються Абонентом окремо у встановленому для відповідної Додаткової послуги порядку.
- Тарифний план — сукупність цінових умов та тарифів, що встановлюють обсяг та вартість Послуг, правила їх застосування, способи розрахунків, особливості тарифікації, та іншу інформацію, які затверджуються Оператором самостійно та оприлюднюються на Сайті.
- Технічний майданчик — обладнання Оператора встановлене на технічному поверсі, у підвалі або в іншому місті для забезпечення можливості підключення Абонента до Послуг Оператора у будівлі.
- Абонент — споживач телекомунікаційних послуг (фізична особа), що отримує Телекомунікаційні послуги на умовах цього Договору, яким передбачається підключення Кінцевого обладнання, що перебуває у його власності або користуванні, до Телекомунікаційної мережі.
- Особистий кабінет — веб-сторінка на Сайті Оператора, що містить статистичну інформацію про обсяг отриманих Абонентом Послуг, поточний стан Особового рахунку Абонента та набір елементів інтерфейсу користувача, за допомогою яких (у випадку їх наявності) Абонент має можливість змінювати (в тому числі погоджуватися та відмовлятися) порядок та/або умови надання Послуг Оператором, надсилати звернення, скарги, а також на якому розміщуються спеціальні повідомлення Оператора для Абонента. Логін для входу до Особистого кабінету Абонента надається йому представником Оператора при підключенні.
- Особовий рахунок Абонента — рахунок Абонента в ІБС, призначений для контролю та обліку розрахунків між Оператором та Абонентом. Особовий рахунок має унікальний ідентифікатор.
- Абонентська лінія — лінія комп’ютерної мережі, яка з’єднує Кінцеве обладнання Абонента з мережею Оператора.
- Кінцеве обладнання — встановлене у Абонента обладнання, необхідне для отримання Послуги та призначене для з’єднання з пунктом закінчення телекомунікаційної мережі з метою забезпечення доступу до телекомунікаційних послуг (комп’ютер, модем, пристрій локальної мережі тощо). Кінцеве обладнання Абонента повинно мати виданий в установленому порядку документ про підтвердження відповідності вимогам нормативних документів у сфері телекомунікацій та/або використання радіочастотного ресурсу та бути включеним до переліку технічних засобів, що можуть застосовуватися в телекомунікаційних мережах, або Реєстру радіоелектронних засобів та випромінювальних пристроїв, що можуть застосовуватись на території України.
- Точка демаркації — точка розмежування відповідальності Оператора і Абонента при наданні Послуг, якою є вхід до приміщення Абонента (при підключенні в квартирі) або межа земельної ділянки на якій розміщено помешкання Абонента (при підключенні в приватному будинку).
- Ідентифікаційні дані — унікальні логіни (logins) і паролі (passwords) Абонентів, що використовуються для доступу до статистики Особового рахунку кожного конкретного Абонента або доступу до відповідних Послуг.
- Зона дії послуги — географічна зона покриття телекомунікаційної мережі Оператора.
- Сайт Оператора (Сайт) — офіційна веб-сторінка Оператора в мережі Інтернет, що знаходиться за адресою http://vechir.ua/ та є основним джерелом інформування Абонентів.
- Інформаційно-білінгова система (ІБС) — комп’ютеризована система, що здійснює процедуру розрахунку кількісних показників отриманих Абонентами Послуг і внесення змін до даних про стан розрахунків Оператора з Абонентами.
- Мережевий ідентифікатор – індивідуальний набір цифр та/або символів, присвоєний Кінцевому обладнанню Абонента в Телекомунікаційній мережі/Інтернеті.
- ПРЕДМЕТ ДОГОВОРУ
- Предметом даного Договору є надання Телекомунікаційних послуг, в тому числі послуг з доступу до мережі Інтернет.
- Надання Послуг починається після закінчення Оператором інсталяційних робіт, що необхідні для підключення, та фактичної оплати Абонентом первинного платежу Оператору, згідно з умовами цього Договору.
- Оператор цілодобово, 7 днів на тиждень, надає Абоненту Послуги, відповідно до умов цього Договору; Абонент користується Послугами та сплачує їх вартість згідно з умовами цього Договору, включаючи Додатки до нього.
- Абонент, за необхідності, може отримати технічну та консультаційну підтримку Оператора за телефоном підтримки Оператора 0-800-303-660. Оператор може надавати Абонентові Додаткові послуги за окрему плату за додатковою домовленістю Сторін. Протягом всього строку дії цього Договору Абонент має право замовляти Додаткові послуги, про що Сторони у випадку необхідності укладають відповідні додатки до цього Договору.
- Протягом всього строку дії цього Договору Абонент має право змінювати перелік та конфігурацію Послуг повідомивши Оператора про це письмово або за телефоном.
- Облік обсягу спожитих послуг здійснюється Оператором за допомогою власних програмно-апаратних засобів (ІБС). Укладаючи цей Договір, Абонент визнає, що він згідний визнавати як цілком вірні дані Оператора щодо обсягу спожитих Послуг. Сторони домовились, що застосування Абонентом власних засобів обліку обсягів отриманих Послуг не відбуватиметься.
- Оператор в безумовній формі має всі права на зміну тарифів на надання Послуг, переліку та умов надання послуг, з попередженням Абонента у строки передбачені чинним законодавством України та цим Договором.
- ОБЛАДНАННЯ
- Абонент своїми силами та за власний рахунок купує обладнання та програмне забезпечення, що необхідне для отримання послуг за цим Договором. Оператор може продати Абонентові обладнання або надати йому таке обладнання у користування на строк дії цього Договору за додатковою домовленістю Сторін.
- У випадку необхідності встановлення додаткового обладнання або проведення додаткових робіт, Абонент за власним вибором може звернутись до Оператора і придбати у нього обладнання або замовити проведення робіт згідно відповідних умов та затверджених тарифів Оператора.
- Продаж, оренда, налагодження додаткового обладнання та проведення додаткових робіт здійснюється на підставі окремих домовленостей Оператора з Абонентом.
- Абоненту забороняється проводити будь-які роботи (як самостійно, так і з залученням третіх осіб) чи встановлювати будь-яке додаткове обладнання, що будь-яким чином може вплинути на мережу Оператора, без отримання письмової згоди від останнього.
- Абонент зобов’язаний чітко виконувати всі норми та вимоги чинного законодавства України, що регулюють використання ліній та обладнання зв’язку, правила експлуатації Кінцевого обладнання, та самостійно несе відповідальність за їх порушення.
- Оператор рекомендує Абонентові від’єднувати мережевий кабель від комп’ютера, відключати від мережі інше обладнання, в тому числі надане йому Оператором в користування чи оренду, під час грози та відключати радіообладнання (якщо доступ до мережі здійснюється за допомогою радіообладнання) щоб запобігти псуванню комп’ютера, інших побутових приладів, від удару блискавки. В разі пошкодження комп’ютера, радіообладнання чи/та інших приладів таким чином, Оператор відповідальності перед Абонентом не несе.
- Оператор рекомендує Абонентові підключати все обладнання до мережі електроживлення після стабілізатора напруги, у випадках коли обладнання зіпсоване внаслідок стрибків напруги — Оператор відповідальності перед Абонентом не несе (в тому числі у випадку отримання цього обладнання від Оператора).
- Протягом всього строку дії цього Договору, Абонент зобов’язаний забезпечувати безперешкодний доступ представників Оператора до свого Кінцевого обладнання, якщо такий доступ необхідний для якісного надання Послуг за цим Договором, усунення недоліків або проведення ремонтних робіт, протягом щонайбільше двох годин після повідомлення контактної особи Оператора про необхідність доступу. Строки усунення перерв, викладені нижче в цьому Договорі, є обов’язковими для Оператора лише за умов належного та своєчасного виконання Абонентом цього зобов’язання.
- Абонент зобов’язаний терміново (протягом 3-х календарних днів) повідомляти Оператора про втрату, крадіжку або пошкодження обладнання, що йому надане Оператором в рамках цього Договору.
- При припиненні Договору (в т.ч. достроковому) Абонент зобов’язаний повернути надане йому Оператором обладнання (у випадках оренди обладнання) протягом 3 (трьох) банківських днів з дня припинення Договору (повернення обладнання оформлюється відповідними Актами, що підписуються обома Сторонами) або може відшкодувати Оператору вартість такого обладнання в повному розмірі в строк, що передбачений умовами цього пункту.
- У випадку неповернення Абонентом обладнання, що було надано йому у користування відповідно до п. 3.1 цього Договору, у строки передбачені п. 3.10 цього Договору, Абонент сплачує Оператору пеню у розмірі 1% від вартості обладнання на момент його передачі, за кожний повний день прострочення повернення. Нарахування пені припиняється після фактичної передачі Абонентом обладнання Оператору та підписання відповідного Акту приймання-передачі обладнання між Абонентом та представником Оператора.
- ОРГАНІЗАЦІЙНІ ТА ТЕХНІЧНІ УМОВИ НАДАННЯ ТА ОТРИМАННЯ ПОСЛУГ
- Умови надання послуг:
- Ознайомлення Абонента з умовами цього Договору, що підтверджується погодженням з текстом цього Договору, здійсненим ним в електронному вигляді при першому вході до Особистого кабінету Абонента;
- Наявність у Оператора технічної можливості для надання Абоненту замовлених Послуг;
- Після оплати Абонентом первинного платежу та/або плати за підключення (якщо такі передбачені для обраного Абонентом тарифного плану), підключення буде здійснено Оператором в час та дату узгоджені з Абонентом;
- При технічній неможливості підключення, Оператор має право відмовити Абоненту у підключенні після повернення первинного платежу, якщо такий вже мав місце;
- При підключенні Абонента в будівлях:
- Працівник Оператора прокладає від технічної площадки до приміщення Абонента кабель типу вита пара 3-ї або 5-ї категорії, заводить кабель в приміщення, залишає запас до 5 метрів кабелю, обжимає і перевіряє підключення. В окремих випадках, у разі потреби, довжина кабелю може становити понад 5 метрів та вартість додаткової частини кабелю сплачується Абонентом окремо, згідно тарифів, що встановлені Оператором;
- У приміщення Абонента кабель заводиться шляхом стандартного кабелевводу (звичайний отвір над дверима, проте його місце може бути змінене проектом будівлі і/або приміщення). Якщо даний отвір не дозволяє зробити прокладку кабелю (заблокований будь-чим) або відсутній, то за згодою Абонента та в погодженому з Абонентом місці пробурюють отвір діаметром 8-10 мм, та проводять кабель через цей отвір. В даному випадку, Абонент бере на себе відповідальність за можливі ушкодження будь-яких комунікацій, що сховані в стінах, та власного обладнання, меблів чи предметів інтер’єру. До вартості інсталяції входить буріння до 2-х отворів.
- Підключення Абонента до мережі Оператора здійснюється шляхом виділення окремого порту.
- Виконання робіт відповідно до цього Договору проводиться працівниками Оператора у попередньо визначений і погоджений з Абонентом день.
- Після підключення кабелю до Кінцевого обладнання Абонента, Оператор здійснює реєстрацію мережевого адаптера Абонента в своїй мережі та надає йому Мережевий ідентифікатор.
- Оператор відкриває Абоненту Особовий рахунок у ІБС та активує обрані Абонентом Послуги. Особовий рахунок є єдиним джерелом інформації про об’єм спожитих та оплачених Абонентом Послуг під час тарифікації і вирішенні спірних питань.
- Порядок оплати Послуг визначається розділом 10 даного Договору.
- Абонент доручає Оператору, а Оператор зобов’язаний вести облік обсягу та вартості наданих Послуг, платежів за них.
- При виникненні технічних проблем, що ускладнюють або перешкоджають наданню Оператором Послуг, Оператор в терміни зазначені в п. 7.2.3. та 7.2.4. здійснює заходи щодо усунення зазначених проблем і відновлення нормального стану надання Послуг.
- Абонент гарантує Оператору, що володіє законними правами на приміщення та/або має дійсні дозволи від власника приміщення, де здійснюється підключення Послуг, на таке підключенні відповідно до умов цього Договору.
- Відповідно до умов Договору Оператор забезпечує Абоненту мінімальну швидкість передавання та приймання даних для послуг доступу до Інтернету на рівні 1 Мбіт/с. У Додатках до Договору, рекламних та інформаційних матеріалах, на веб-сайті Оператора тощо вказується максимальна швидкість передавання та приймання даних для послуг доступу до Інтернету.
- Умови надання послуг:
- ДОДАТКОВІ ПОСЛУГИ У МЕРЕЖІ ОПЕРАТОРА
- У Мережі Оператора Абонентам можуть надаватися різноманітні Додаткові послуги Оператора і додаткові контент послуги, які надаються Контент-провайдерами.
- Замовленням будь-якої Додаткової послуги або додаткової контент послуги та згодою з умовами її надання вважається фактичне здійснення Абонентом дії, що свідчить про згоду на отримання Додаткової послуги або додаткової контент послуги, в тому числі але не виключно – оплата такої послуги або її фактичне використання.
- За додаткові контент послуги, надані Контент-провайдерами, Оператор відповідальності не несе. У випадку виникнення у Абонента претензій до додаткових контент послуг, що надаються Контент-провайдерами, Оператор самостійно, за зверненням Абонента, проводить діагностику контент послуги та, за можливості, надає Абоненту допомогу. Якщо причина проблем з такою контент послугою не залежить від Оператора такий Абонент повинен звернутися безпосередньо до вказаного Оператором Контент-провайдера, за наданими Оператором контактами.
- Додаткові послуги оплачуються Абонентом у порядку, передбаченому в умовах надання Оператором таких Додаткових послуг. Додаткові контент послуги оплачуються Абонентом на умовах встановлених відповідним Контент-провайдером.
- Інформація про Додаткові послуги Оператора міститься на Сайті Оператора. Інформація про додаткові контент послуги міститься на відповідних інтернет-ресурсах Контент-провайдерів.
- ЯКІСТЬ ПОСЛУГ
- Оператор гарантує можливість з’єднання між Кінцевим обладнанням Абонента та обладнанням Оператора на швидкості, параметри якої вказані в Особистому кабінеті Абонента, з урахуванням її подальших змін відповідно до умов цього Договору. Ця гарантія не розповсюджується на випадки, що викликані причинами, що не залежать від Оператора, в т.ч. якістю Кінцевого обладнання Абонента та/або третіх осіб.
- Оператор не дає гарантій того, що будь-яка інформація або дані, що пересилаються за допомогою Послуг, не містять віруси або інші небажані компоненти. Оператор не несе відповідальності за прямий або непрямий збиток, пов’язаний з використанням або неможливістю користуватися Послугами, як-то в результаті помилок, пропусків, перерв у роботі, знищення файлів, дефектів, затримок у роботі або передачі даних, зміни функцій і т. ін. окремих сегментів або вузлів мережі Інтернет.
- Оператор не надає гарантій, явних або неявних і не несе відповідальності за якість будь-яких товарів, інформації, що надаються за допомогою його послуг або мережі Інтернет.
- ПЕРЕРВИ
- При виникненні несправностей, що перешкоджають користуванню Послугами, Абонент звертається у центр обслуговування Абонентів за телефоном або шляхом повідомлення електронною поштою, визначеними нижче в цьому розділі Договору.
- В рамках цього Договору застосовується така процедура повідомлення про технічні проблеми та їх вирішення:
- Абонент, із зазначенням ПІБ особи, що інформує, адреси надання Послуг, свого персонального платіжного коду, опису технічної проблеми та місця її виникнення, інформує технічну службу Оператора голосовим повідомленням за телефоном 0‑800‑303‑660 або повідомленням електронною поштою на адресу info@vechir.ua та забезпечує доступ спеціалістів Оператора до Кінцевого обладнання, як це визначено вище;
- Період перерви обчислюється з моменту отримання Оператором повідомлення від Абонента з підтвердженням технічними службами Оператора факту перерви та закінчується в момент відновлення отримання Абонентом Послуг;
- Оператор проводить діагностику несправності і узгоджує з Абонентом зручний час для проведення технічних робіт;
- Нормативний термін усунення несправностей, що виникли з вини Оператора і перешкоджають користуванню Послугами, складає 24 (двадцять чотири) години з моменту надходження звернення Абонента про несправність. В цьому випадку виїзд співробітника Оператора та усунення несправності проводиться безкоштовно.
- У випадку, якщо для діагностики та/або усунення несправності, що виникла з вини Абонента, потрібний виїзд співробітника Оператора до місця установки Кінцевого обладнання Абонента, Абонент зобов’язаний сплатити Оператору вартість виїзду фахівця і вартість робіт по усуненню несправності, згідно з тарифами Оператора, затвердженими відповідно до вимог законодавства.
- Оператор має право тимчасово припиняти надання послуг Абонентові для проведення профілактичних та ремонтних робіт, поліпшення якості послуг, налагодження обладнання, протягом чого з технічних причин Абонент не буде мати можливості користуватися Послугами. Абоненту повідомляють про планові роботи не менш ніж за 10 (десять) робочих днів до їх початку. Сумарний час профілактичного обслуговування не повинен перевищувати 14 (чотирнадцять) годин упродовж місяця. Оператор не несе відповідальності за збитки, що можуть виникнути у Абонента або третіх осіб внаслідок такого тимчасового припинення.
- Перерви, причиною яких є обставини, визначені вище, не будуть розглядатися як неналежне виконання Оператором зобов’язань, прийнятих на себе в рамках цього Договору.
- У випадку перерви, Абонент зобов’язаний повідомити про це технічну службу Оператора з чітким додержанням процедури, визначеної вище. Умови цього Договору щодо перерв та їх наслідків є обов’язковими для Оператора лише за умови чіткого додержання Абонентом процедури повідомлення.
- Якщо належне надання Послуг Абоненту стане тимчасово неможливим (в т.ч. надання послуг належної якості) в силу обставин форс-мажору, що знаходяться поза межами контролю Оператора, Оператор не несе жодних зобов’язань з надання Послуг, поки причина, що викликала таку неможливість, не буде усунута. При цьому Оператор повинен вжити всіх можливих заходів для усунення такої причини в найкоротший термін.
- Якщо причина, що викликала неможливість належного надання Послуг, є наслідком винних (в т.ч. необережних) дій Абонента, що не узгоджені попередньо з технічним персоналом Оператора, Абонент оплачує Операторові абонентську плату та відповідні платежі, що передбачені Договором, повністю.
- ПРЕТЕНЗІЇ
- Якщо Абонент протягом 3 (трьох) банківських днів після закінчення строку наданих Послуг (робіт) не пред’явив у письмовій формі своїх заперечень (претензій) Оператору, то Послуги за вказаний період вважаються наданими якісно та прийняті Абонентом без зауважень.
- Абонент не звільняється від платежів по неоплачених рахунках до врегулювання спорів по таких рахунках.
- Зобов’язання Оператора за цим Договором вважаються виконаними в повному обсязі та якісно, якщо Оператором забезпечено можливість Абонента скористатися Послугою, оплативши її відповідно до умов Договору, не залежно від того користувався Абонент Послугою чи ні.
- ВАРТІСТЬ РОБІТ ТА ПОСЛУГ
- Щомісячна ціна Послуг в рамках цього Договору залежить від конфігурації Послуг, що надаються, та їх технічних характеристик (в т.ч. при зміні конфігурації Послуг) та обчислюється відповідно до затверджених Оператором відповідно до законодавства тарифів та/або тарифних планів.
- Ціна (вартість) інсталяційних робіт, а також узгоджена на момент укладення Договору щомісячна ціна послуг, що надаються Абонентові (в узгодженій конфігурації) погоджуються з Абонентом при підключенні.
- Вказану щомісячну ціну послуг може бути змінено за ініціативою Оператора у будь-який час протягом строку дії Договору (із попереднім повідомленням про це Абонента щонайменше за 7 календарних днів до такої зміни) зокрема у випадку зміни чинного на момент укладення цього Договору законодавства України, включаючи нормативні акти різної юридичної сили, що впливають на вартість послуг Оператора; суттєвої зміни економічної ситуації на ринку послуг зв’язку та/або в цілому в Україні; введення або збільшення обов’язкових платежів у галузі зв’язку; зміни тарифів та зборів, зміна вартості послуг інших операторів зв’язку, якщо їх послуги застосовуються при організації зв’язку Абонента.
- Про незгоду з пропозицією Оператора щодо зміни вартості послуг Абонент зобов’язаний письмово повідомити Оператора протягом щонайбільше 7 календарних днів з дати отримання відповідного повідомлення від Оператора. У цьому випадку незгода Абонента буде вважатися відмовою від виконання цього Договору на змінених умовах та цей Договір вважається припиненим без підписання будь-яких додаткових документів.
- Договірні ціни в рамках цього Договору вважаються узгодженими та прийнятими Сторонами без складення та/або підписання окремого документу (протоколу, інше) про узгодження договірної ціни, якщо Абонент здійснив оплату за рахунком, що виставлений Оператором, або самостійно, без отримання рахунків, вніс на свій особовий рахунок суму коштів, що необхідна для отримання Послуг на змінених умовах.
- ПОРЯДОК ОПЛАТИ
- Абонент сплачує Послуги Оператора в національній валюті України. Абонент здійснює оплату у розмірі 100% Щомісячної ціни Послуг, згідно з обраним Тарифним планом, до кінця кожного поточного місяця за наступний місяць користування Послугою. Окремі умови та особливості оплати можуть бути передбачені безпосередньо в умовах тарифного плану, обраного Абонентом.
- Абонент має право вносити на свій особовий рахунок грошові кошти у більшому розмірі, ніж це передбачено обраним Абонентом Тарифним планом.
- Абонент здійснює оплату Послуг за допомогою перерахування Щомісячної ціни Послуг на розрахунковий рахунок Оператора за допомогою платіжних терміналів, платіжних Інтернет-систем або іншими вказаними Оператором способами.
- Доступ до Послуг надається Оператором Абонентові тільки при позитивному балансі Особового рахунку Абонента.
- 1 (першого) числа кожного місяця ІБС Оператора у автоматичному режимі аналізує стан Особового рахунку Абонента і призупиняє надання Послуги в разі відсутності на особовому рахунку абонента суми в розмірі 100% Щомісячної ціни Послуг.
- Тарифи/Тарифні плани на Послуги, встановлені Оператором, включають збори й податки, що діють на території України.
- Правила тарифікації визначаються Оператором самостійно.
- Абонент самостійно несе відповідальність за правильність здійснених ним платежів.
- У випадку збільшення щомісячних платежів в межах затверджених Оператором та обраних Абонентом Тарифних планів, Оператор не менше ніж за 7 (сім) календарних днів до вступу змін в силу розміщує повідомлення про такі зміни у Особистому кабінеті Абонента. Якщо до дати вступу в силу змін, передбачених цим пунктом Договору, Абонент у порядку, передбаченому цим Договором, не відмовився від конкретних Послуг, Тарифний(ні) план(и) на який(і) був(ли) збільшений(ні), або не змінив Тарифний план, із збільшенням якого він не згідний, на інший Тарифний план, то вважається, що Абонент згідний із такими змінами та після вступу змін в силу, надання Абоненту таких Послуг продовжується та нарахування щомісячних платежів за них здійснюється на змінених умовах.
- У випадку наявності від’ємного значення балансу Особового рахунку Абонента на момент припинення надання Послуг за Договором або розірвання Договору, незалежно від причин, Абонент зобов’язаний протягом 5 (п’яти) банківських днів з моменту припинення/розірвання погасити свою заборгованість за Договором. У випадку невиконання Абонентом своїх зобов’язань за Договором, Оператор має право вжити заходів, передбачених чинним законодавством України, для стягнення з Абонента суми заборгованості.
- У разі якщо абонентська плата (якщо таку передбачає Тарифний план) нараховувалася на час настання перерви у наданні Послуг у зв’язку з пошкодженням Мережі Оператора, вона підлягає перерахуванню або компенсації на розсуд Оператора за умови, що Абонент повідомить Оператора про пошкодження. Якщо перерва у наданні Послуг тривала менше 24 годин з моменту повідомлення Абонента, Абонентська плата не перераховується та не компенсується. Якщо пошкодження не було усунене в термін 24 годин з вини Абонента, то Абонентська плата не підлягає перерахуванню або компенсації.
- Невикористання Послуг Абонентом з власної ініціативи без додержання процедури припинення (розірвання) Договору чи призупинення надання Послуг, що визначено цим Договором, не є підставою для їх несплати.
- Оператор вправі відмовити Абонентові у наданні будь-яких Послуг при існуванні у нього заборгованості за попередніми зобов’язаннями перед Оператором.
- Абонент самостійно та за свій рахунок сплачує вартість послуг третіх осіб (перевстановлення операційних систем, налаштування ПК, роутерів, знищення вірусів, встановлення програмного забезпечення, тощо), якщо це необхідно для отримання Послуг Оператора за цим Договором.
- ПРАВА ТА ОБОВ’ЯЗКИ АБОНЕНТА
- Абонент зобов’язаний:
- Узгодити з власниками (співвласниками) приміщення, у якому буде здійснено підключення Кінцевого обладнання Абонента, проведення Оператором кабелів та виконання робіт з підключення у дату та час, що узгоджені Сторонами. За відсутності такого дозволу Оператор, за письмовим зверненням власника (співвласника) приміщення, припиняє надання послуг такому Абоненту. Таке припинення надання послуг не буде вважатися порушенням зобов’язань, які були взяті на себе Оператором;
- Своєчасно здійснювати оплату замовлених Послуг у розмірах та в строки, встановлені цим Договором;
- Повідомляти Оператора про відсутність Послуг, в тому числі внаслідок пошкодження Мережі Оператора або збою обладнання Оператора в найкоротший строк, але не пізніше двох днів з моменту виявлення такої відсутності, чи встановлення факту пошкодження або збою;
- Не виконувати модернізацію і/чи програмування свого обладнання, що може будь-яким чином вплинути на тарифікацію Послуг у Мережі Оператора чи на функціонування мережевого обладнання Оператора;
- У разі, якщо технологія доступу до мережі Інтернет передбачає встановлення на території Абонента модему або іншого телекомунікаційного обладнання, Абонент зобов’язаний прийняти таке обладнання і нести відповідальність за його втрату або пошкодження (у тому числі третіми особами). Умови використання обладнання вказуються в цьому Договорі та/або в умовах відповідного Тарифного плану;
- Дотримуватися обмежень у користуванні Послугою, що передбачені Договором;
- Не використовувати Кінцеве обладнання для вчинення протиправних дій або дій, що суперечать інтересам національної безпеки, оборони та охорони правопорядку;
- Не використовувати у комерційних цілях Кінцеве обладнання або абонентські лінії для надання послуг третім особам, а також для здійснення господарської діяльності суб’єктів господарювання будь-якої форми власності, фізичних осіб-підприємців та самозайнятих осіб;
- Самостійно та регулярно перевіряти наявність змін і доповнень щодо умов надання Послуги;
- Самостійно налаштувати власне устаткування, необхідне для користування Послугою та утримувати у справному стані Кінцеве обладнання та абонентську проводку в межах приватного житлового будинку, квартири, приміщення, присадибної ділянки, тощо;
- Повідомляти протягом 20 днів Оператора про зміну своїх реквізитів, передбачених у цьому Договорі та зазначених в Особистому кабінеті Абонента;
- Не допускати підключення Кінцевого обладнання, яке не має документа про підтвердження відповідності;
- Повідомляти, у тому числі письмово, на запит Оператора про тип Кінцевого обладнання, що використовується для отримання Послуг;
- Надавати відповідно до Закону України “Про захист персональних даних” згоду на обробку персональних даних, необхідних для укладення цього Договору та надання Телекомунікаційних послуг;
- За домовленістю сторін нести інші обов’язки відповідно до законодавства.
- Абонент має право:
- Замовляти у Оператора будь-які Додаткові послуги або у Контент-провайдерів будь-які додаткові контент послуги, якщо вони пропонуються Абоненту. Порядок замовлення додаткових послуг вказаний в умовах надання Додаткових послуг Оператора та додаткових контент послуг Контент-провайдера;
- При користуванні Послугами обирати інші Тарифні плани, перехід на які дозволено Оператором. Перехід на обслуговування за іншим Тарифним планом Абонент може здійснити самостійно за допомогою функцій системи «Особистий кабінет» або шляхом звернення в центр обслуговування Абонентів. Вартість зміни тарифних планів визначається згідно затверджених Оператором Тарифів;
- Отримувати від Оператора інформацію про спожиті (надані) Послуги за допомогою системи «Особистий кабінет» або у іншому порядку, встановленому законодавством;
- Письмово повідомляти Оператора про будь-які претензії, пов’язані з отриманням Послуг;
- Відмовитися від подальшого користування Послугами Оператора у порядку, встановленому цим Договором, та/або достроково розірвати Договір у порядку, визначеному Договором;
- Не оплачувати Щомісячний платіж (абонентську плату) за весь час пошкодження Телекомунікаційної мережі та технічних засобів, що призвело до тимчасового припинення надання Послуг, у разі порушення Оператором граничних строків усунення пошкодження, та виникло не з вини Абонента, з дати реєстрації Оператором відповідної заяви (усної чи письмової).
- Своєчасно отримувати замовлені Послуги встановленої якості;
- Безоплатно отримувати від оператора рахунки за отримані Послуги;
- На обмеження оператором доступу Абонента до окремих видів послуг на підставі заяви Абонента та технічних можливостей Оператора в установленому законодавством порядку;
- Повернути від Оператора невикористану частку коштів у разі відмови від передплачених послуг у випадках і порядку, визначених чинним законодавством;
- На безоплатне вилучення (повністю або частково) за письмовою його заявою відомостей про нього з електронних баз даних інформаційно-довідкових служб Оператора;
- Переоформити за письмовою заявою Абонента цей Договір на члена сім’ї або співвласника чи власника помешкання;
- Оскаржувати неправомірні дій Оператора згідно із законодавством;
- Інші права, що не суперечать законодавству.
- Абонент зобов’язаний:
- ПРАВА ТА ОБОВ’ЯЗКИ ОПЕРАТОРА
- Оператор зобов’язаний:
- Забезпечувати надання Послуг Абонентам протягом 24 (двадцяти чотирьох) годин на добу 7 днів на тиждень за винятком періодів проведення ремонтних і обов’язкових профілактичних робіт. Оператор не несе відповідальності, якщо надання Послуг припинене не з вини Оператора (профілактичні, регламентні та ін. роботи постачальників супутніх послуг, в тому числі електропостачальних підприємств та ін.);
- Надавати Абоненту Послуги згідно з затвердженими значеннями показників якості. Забезпечувати правильність обліку та застосування тарифів до наданих Послуг;
- Здійснювати повідомлення Абонентів про зміну або скасування існуючого Тарифного плану шляхом розміщення відповідного повідомлення на Сайті Оператора або шляхом надсилання відповідного повідомлення Абоненту, здійсненого будь-яким доступним способом, в тому числі – через Особистий кабінет, не пізніше ніж за 7 календарних днів до дня старту вищевказаних змін;
- На вимогу Абонента, надавати інформацію про дозвільні документи Оператора, режим роботи підприємства, Тарифні плани, порядок та систему оплати Послуг;
- Відновити надання Послуг у разі збою у роботі обладнання Оператора та/або пошкодження Мережі Оператора протягом доби з моменту отримання повідомлення від Абонента про відсутність Послуг, або повідомити Абонента про інший строк у разі, якщо відновлювальні роботи неможливо провести протягом доби;
- За викликом Абонента, стосовно відсутності доступу до послуг, здійснити виїзд за місцем знаходження Абонента;
- Приймати від Абонентів звернення, заяви, скарги і пропозиції та надавати на них відповіді у встановлений законодавством строк. Звернення Абонента про пошкодження Телекомунікаційних мереж Оператора, наявність збоїв, приймаються Оператором за телефоном 0‑800303 660 або повідомленням електронною поштою на адресу info@ua і реєструються в окремому електронному журналі. У журналі обліку звернень зазначається час їх подання, номер телефону, номер Абонента, адреса Абонента, причина звернення Абонента, дата та час проведення перевірки, відмітка про причини пошкодження та його усунення;
- Підключити Абонента до Мережі Оператора у зоні покриття, згідно звернення Абонента та за умови наявності технічної можливості, у строк до 30 календарних днів з моменту укладення цього Договору.
- Попереджати Абонента про скорочення переліку або припинення надання Послуг, відключення їх Кінцевого обладнання у випадках і порядку, передбачених цим Договором та законодавством, у тому числі у разі несплати заборгованості;
- Інформувати Абонента про строк, при настанні якого може бути припинено надання Послуг, на які не нараховується щомісячна плата і які потребують постійного використання ресурсів телекомунікаційних мереж, якщо Абонент не користувався цими послугами;
- Вести облік обсягу та вартості наданих Послуг за кожним видом окремо і забезпечувати його достовірність;
- Надавати Послуги за встановленими показниками якості відповідно до нормативних документів у сфері телекомунікацій, умов цього Договору, умов надання Послуг з додержанням вимог актів законодавства;
- Забезпечувати правильність застосування Тарифів на Послуги та своєчасне інформування Абонента про їх зміну;
- Надавати Послуги у строки, передбачені цим Договором та законодавством, направляти своїх працівників за викликом Абонента для підключення та/або усунення пошкоджень Кінцевого обладнання, абонентської лінії, виконання інших робіт, необхідних для надання послуг, за наявності посвідчення з фотокарткою, скріпленого печаткою, із зобов’язанням пред’являти посвідчення Абоненту;
- Вживати відповідно до законодавства заходів із забезпечення таємниці інформації, що передається телекомунікаційними мережами, конфіденційності інформації про Абонента та Послуги, які він отримав чи замовляв;
- Нести інші обов’язки відповідно до законодавства.
- Оператор має право:
- Вносити зміни до Договору, попередньо сповістивши про це Абонента, відповідно до діючого законодавства, шляхом публікації змін на Сайті Оператора або в Особистому кабінеті і розміщення там же відповідного повідомлення про здійснені зміни у Договорі;
- Встановлювати нові Тарифні плани, плату за Додаткові послуги, скасовувати або змінювати Тарифні плани чи плату за Додаткові послуги за умови попередження Абонента у строки передбачені умовами цього Договору;
- Тимчасово повністю або частково припиняти, або обмежувати надання Послуг у випадках, передбачених цим Договором. У разі якщо Оператор не припинив тимчасово або не обмежив надання Послуг, Абонент не звільняється від обов’язку оплатити фактично отримані Послуги. Тимчасове припинення або обмеження надання Послуг може бути здійснене Оператором без будь-якого додаткового повідомлення Абонента;
- Змінювати Мережеві ідентифікатори та ідентифікатори доступу Абонента (логін, пароль) з технічних причин та з причин підвищення рівня безпеки, повідомивши про це на стартовій сторінці для входу в Особистий кабінет;
- Встановлювати умовами Тарифних планів та/або акцій, що проводитимуться Оператором, обмеження по кількості підключень Послуг за однією адресою;
- Припиняти у встановленому законодавством порядку надання Послуг у разі, якщо протягом 10 днів після відправлення повідомлення про кінцевий строк оплати не надійшло підтвердження про оплату;
- Скорочувати перелік, тимчасово припиняти або припиняти надання Послуг відповідно до Закону України «Про телекомунікації» та інших актів законодавства;
- Припиняти діяльність з надання послуг відповідно до законодавства;
- Не підключати та/або відключати підключене до Телекомунікаційної мережі Кінцеве обладнання Абонента у разі відсутності документів про підтвердження його відповідності вимогам нормативних документів у сфері телекомунікацій, а також в інших випадках, визначених законодавством;
- Інші права відповідно до законодавства.
- Оператор зобов’язаний:
- ПРИПИНЕННЯ ТА ПРИЗУПИНЕННЯ НАДАННЯ ПОСЛУГ
- Оператор має право негайно призупинити надання Послуг при нульовому або недостатньому для місячного платежу залишку коштів на рахунку Абонента. Таке припинення надання Послуг не буде вважатися неналежним виконанням Оператором зобов’язань, прийнятих на себе в рамках цього Договору та не є підставою для перерахування (зменшення) відповідних платежів.
- Оператор має право негайно припинити надання Послуг Абонентові без будь-якого додаткового попередження, якщо Абонент використовує послуги Оператора в протиправних цілях або будь-яким способом, що так чи інакше суперечить чинному законодавству України або нормам міжнародного права, або порушує права та законні інтереси Оператора чи третіх осіб.
- Абонент, у випадку, якщо це передбачено обраним ним тарифним планом, має право зателефонувати в абонентській відділ Оператора за телефоном 0‑800‑303-660 та попередити про свою тимчасову відсутність та тимчасове призупинення отримання Послуг із зазначенням конкретного періоду відключення, в такому разі на строк призупинення (до 90 днів на календарний рік) плата за послугу з доступу до мережі Інтернет – не нараховується. При цьому вартість Додаткових послуг Оператора та додаткових контент послуг Контент-провайдерів сплачується в повному обсязі.
- Умови тимчасового призупинення отримання послуг можуть відрізнятися в залежності від обраного Абонентом тарифного плану, технології підключення, адреси підключення та інших обставин. Ці умови визначаються Оператором самостійно та доводяться до відома Абонента при його зверненні з питання тимчасового призупинення отримання послуг.
- ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ ТА РОЗГЛЯД СПОРІВ
- Сторони несуть відповідальність за невиконання або неналежне виконання Договору згідно із чинним законодавством України з урахуванням вимог встановлених Договором.
- Оператор не дає жодних гарантій та не несе будь-якої відповідальності за наслідки використання Абонентом Послуг Оператора для будь-яких конкретних цілей. Для операцій з підвищеним фінансовим ризиком Оператор рекомендує забезпечити резервний зв’язок.
- Оператор не несе будь-якої відповідальності за порушення зобов’язань, прийнятих на себе в рамках цього Договору, якщо причиною такого порушення не є пряма провина Оператора, в т.ч. дії третіх осіб та/або Абонента, технічний стан та робота лінії зв’язку та/або сегментів мережі Інтернет.
- Абонент не має права використовувати послуги Оператора в протиправних цілях або будь-яким способом, що так чи інакше суперечить чинному законодавству України, нормам міжнародного права або порушує права та законні інтереси третіх осіб та самостійно несе відповідальність за такі порушення.
- Абонент несе відповідальність за утримання у справному стані абонентської лінії на території приватного житлового будинку, квартири, приміщення, присадибної ділянки.
- Факт пошкодження Телекомунікаційної мережі з вини Абонента оформляється Актом у двох примірниках, кожний з яких підписується уповноваженим представником Оператора та Абонентом, з вини якого сталося пошкодження. У разі відмови Абонента від підписання Акту — Акт підписується не менш як двома представниками Оператора.
- Оператор відповідає за належне надання Послуг до Точки демаркації (точки розмежування відповідальності Оператора та Абонента).
- Пошкодження кабелю на території Абонента усувається за рахунок Абонента, пошкодження кабелю за межами території Абонента усуваються за рахунок Оператора.
- Оператор не несе відповідальності:
- За зміст та якість отриманої Абонентом в процесі використання Послуг інформації та її подальше використання чи зберігання;
- За будь-які ушкодження, які можуть бути завдані Абоненту в результаті користування Послугами, в тому числі ушкодження або втрату даних в результаті затримок, неотримання, помилкової адресації або переривання Послуг, які були викликані помилками, недбалістю або недоглядом Абонента;
- За відсутність можливості отримати Послуги, погіршення якості Послуг, перерви в роботі та інші перешкоди, які виникли прямо або опосередковано з причин, що знаходяться поза межами контролю та впливу Оператора;
- За функціонування та доступність окремих сегментів мережі Інтернет. Оператор не гарантує можливість інформаційного обміну з тими вузлами або серверами, що тимчасово або постійно недоступні через мережу Інтернет;
- За якість функціонування окремих сегментів і вузлів мережі Інтернет, які не є власністю Оператора;
- За неналежне надання Послуг за умови настання будь-яких обставин, які виникли не з вини Оператора;
- У разі невиконання або неналежного виконання Оператором своїх зобов’язань за цим Договором, Оператор несе відповідальність в межах передбачених чинним законодавством України.
- Оператор не несе відповідальності перед Абонентом та/або третіми особами:
- За зобов’язаннями, що можуть виникнути, як результат спричинення шкоди від використання/невикористання Послуг Оператора, а також несанкціонованого доступу до даних Абонента третіх осіб на дільницях каналів зв’язку, що знаходяться поза сферою контролю Оператора, або будь-яких інших дій, пов’язаних із використанням послуг Оператора, якщо вказані обставини не є наслідком прямої вини Оператора;
- За будь-які пошкодження та/або збитки Абонента або третіх осіб, включаючи втрату (в т.ч. часткову) даних як результат затримок, неотримання, не доставки, помилкової адресації або переривання послуг, що є результатом помилок, недбалості або недогляду Абонента, а також його прямої вини;
- За вміст даних, що передаються/отримуються Абонентом за допомогою послуг Оператора;
- За будь-які дії Абонента що здійснюються ним за допомогою послуг Оператора.
- Відповідальність Абонента:
- За невиконання або неналежне виконання своїх зобов’язань за Договором Абонент несе відповідальність, передбачену чинним законодавством України і, зокрема, Законом України «Про телекомунікації», Цивільним кодексом України та іншими актами законодавства.
- Абонент сплачує щомісячні платежі за Послуги, які не надавалися з його вини, в повному розмірі;
- Абонент приймає на себе всю відповідальність за наслідки несвоєчасного ознайомлення зі змінами положень цього Договору та умов Тарифних планів;
- У разі несвоєчасної оплати наданих Оператором телекомунікаційних послуг Абоненти сплачують пеню в розмірі облікової ставки Національного банку України від суми простроченого платежу, за кожен день прострочення оплати;
- У разі несвоєчасної оплати наданих Оператором Додаткових послуг Абоненти сплачують пеню у розмірі облікової ставки Національного банку України від суми простроченого платежу, за кожен день прострочення оплати;
- Всі спірні питання та розбіжності, які виникають між Сторонами з цього Договору або в зв’язку з ним, вирішуються шляхом переговорів. У випадку, коли Сторони не дійдуть згоди, справа підлягає передачі на розгляд та вирішення суду за підвідомчістю спорів відповідно до чинного законодавства України.
- ФОРС-МАЖОР (ОБСТАВИНИ НЕПЕРЕБОРНОЇ СИЛИ)
- Жодна із Сторін не несе відповідальності за повне або часткове невиконання своїх зобов’язань, якщо таке невиконання спричинене обставинами, що знаходяться поза контролем Сторін, передбачених п.2 ст.14-1 ЗУ «Про торгово-промислові палати в Україні» (надалі – «обставини Форс-Мажору»).
- При виникненні перепон, в т.ч. технічного характеру, для організації ліній зв’язку, в т.ч. на рівні «останньої милі», з боку органів державної влади та управління, операторів зв’язку, строки, обсяги та вартість робіт та послуг за цим Договором узгоджуються Сторонами додатково. При цьому Оператор не несе відповідальності за неможливість належного виконання прийнятих на себе за цим Договором зобов’язань, що викликана такими перепонами.
- СТРОК ДІЇ ДОГОВОРУ
- Цей Договір набирає чинності з дати його підписання Сторонами і діє до 31 грудня року, наступного за роком його укладення. Договір вважається автоматично пролонгованим на кожний наступний календарний рік (з 1 січня по 31 грудня) за відсутності письмових заперечень кожної з Сторін або однієї з них не менш ніж за 30 діб до закінчення календарного року протягом якого діяв цей Договір. Така автоматична пролонгація можлива необмежену кількість разів.
- У будь-який час протягом строку дії Договору, за відсутності заборгованості за наданими Послугами, Договір може бути припинений за ініціативою Абонента, з попередженням про це Оператора письмово за 30 календарних днів до запропонованої дати розірвання Договору і сплати Оператору заборгованості за надані Послуги. Договір припиняється за умови повного розрахунку Абонента з Оператором, у т.ч. щодо оплати наданих Послуг та повернення Оператору обладнання, яке передавалося в користування чи оренду Абоненту. Якщо вказані умови додержані не будуть, цей Договір не вважається припиненим в частині невиконаних Абонентом грошових зобов’язань.
- В односторонньому порядку Договір може бути розірваний з ініціативи Абонента, за умови попередження Оператора про це у письмовій формі за 30 (тридцять) днів, в наступних випадках:
- Незгоди зі зміною Оператором тарифів (протягом 7 днів з моменту опублікування інформації про зміну тарифів), при цьому Сторони домовились, що Абонент отримує Послуги згідно старого тарифу, в рамках оплаченого на момент повідомлення Оператором авансового платежу;
- Відсутності потреби у подальшому користуванні Послугами Оператора. Якщо Абонент бажає розірвати договір у строк більший ніж 30 (тридцять) днів, то він може в своїй заяві вказати бажану дату розірвання Договору;
- Якщо Абонент попередньо оплатив Оператору Послуги і при цьому відмовився від таких попередньо оплачених ним Послуг та/або розірвав Договір, внаслідок чого ці Послуги не були надані Абоненту, Оператор повертає Абоненту таку невикористану частину коштів за письмовою заявою Абонента протягом 30 (тридцяти) календарних днів з дати отримання письмової заяви від Абонента. При цьому Сторони Договору обумовили та розуміють, що сума первинного платежу, в жодному разі не повертається Абоненту. Також Сторони домовились, що повернення невикористаних коштів проходить через їх зарахування на відповідний банківський рахунок Абонента, який останнім надається спеціально для цього, і відомості про який вказуються у заяві про розірвання Договору. Порядок повернення Абоненту коштів у разі ненадання Послуг, у разі відмови від попередньо оплачених Послуг, надання Послуг неналежної якості або надання Послуг, які Абонент не замовляв, та в інших випадках, визначених законодавством регулюються цим Договором та нормативними актами законодавства.
- В односторонньому порядку Договір може бути розірваний з ініціативи Оператора у будь-якому з наступних випадків:
- У разі якщо Абонент протягом 3 місяців з моменту тимчасового припинення чи обмеження надання Послуг не поповнив свій особовий рахунок. У такому випадку Оператор може не здійснювати окремого попередження Абонента про розірвання цього Договору, оскільки Договір вважатиметься припиненим у перший день після спливу вказаного 3-місячного строку, а Кінцеве обладнання Абонента з цієї дати може бути відключене. У разі наявності на рахунку Абонента залишку коштів, Оператор повертає Абоненту таку невикористану частину коштів за письмовою заявою Абонента протягом 30 (тридцяти) календарних днів з дати отримання письмової заяви від Абонента;
- У разі якщо Оператор виявить, що дані, які йому повідомив Абонент при укладенні Договору, є неправдивими або якщо виявиться, що власники приміщення, у якому здійснене підключення Послуги не надавали своєї згоди на підключення Послуги. У такому випадку Оператор має право розірвати Договір, попередивши Абонента про це щонайменше за 7 (сім) календарних днів до дати розірвання Договору будь-яким доступним засобом зв’язку;
- У разі порушення Абонентом обмежень у користуванні Послугами, що передбачені в Договорі. При цьому Оператор має право розірвати Договір, попередивши Абонента про це щонайменше за 1 (один) календарний день до розірвання Договору будь-яким доступним засобом зв’язку. За своїм розсудом Оператор може зазначити у попередженні про розірвання Договору строк усунення порушень. У такому випадку при не усуненні Абонентом вчинених порушень, Договір вважатиметься припиненим у вказаний у попередженні строк;
- При припиненні діяльності Оператора з надання Послуг взагалі або у певному регіоні. У такому випадку Оператор попереджає Абонента про припинення дії Договору щонайменше за 3 (три) місяці до дати припинення;
- При відсутності технічної можливості продовження надання Послуг, зокрема, внаслідок випадку, непереборної сили або істотної зміни обставин;
- З інших підстав, передбачених у Договорі або у чинному законодавстві України;
- Про розірвання Договору з підстав, передбачених п.16.4. Договору, Оператор повідомляє Абонента будь-яким доступним засобом зв’язку на власний вибір, зокрема, письмово, засобами електронної пошти, шляхом повідомлення у системі «Особистий кабінет» тощо;
- Після розірвання Договору Оператор може здійснити демонтаж абонентської лінії.
- Надання Послуг може бути тимчасово призупинене:
- За заявою Абонента;
- У зв’язку із проведенням Оператором телекомунікаційних, профілактичних або інших робіт, виконання яких унеможливлює надання Послуг;
- У зв’язку із виникненням стихійного лиха, надзвичайної ситуації, введенням надзвичайного чи воєнного стану відповідно до законодавства;
- Порушення вимог законодавства щодо експлуатації Кінцевого обладнання з боку Абонента.
- Договір може бути достроково припинений за ініціативою Оператора, у разі анулювання ліцензії Оператора на зайняття відповідним видом діяльності, якщо така вимагається відповідно до законодавства.
- У будь-який час протягом строку дії Договору, Договір може бути припинений за ініціативою Оператора, з попередженням про це Абонента письмово за 30 календарних днів до запропонованої дати розірвання Договору.
- Абонент повинен використовувати Послуги Оператора лише з чітким додержанням чинного законодавства України. Невиконання цього зобов’язання є підставою для негайного (як виключення із загальних правил цього Договору) припинення Оператором надання Послуг Абоненту та розірвання цього Договору без будь-якого додаткового повідомлення.
- ПЕРСОНАЛЬНІ ДАНІ
- Сторони обумовили, що при укладенні цього Договору Абонент надає свою згоду відповідно до Закону України від 01.06.10 №2297-УІ «Про захист персональних даних» на обробку Оператором його персональних даних.
- Метою обробки та використання персональних даних Абонента, внесення їх до відповідної бази персональних даних за цим Договором є забезпечення своєчасного надання телекомунікаційних послуг, їх обліку та проведення розрахунків за надані телекомунікаційні послуги.
- Згода надається на здійснення будь-яких дій, відносно персональних даних, які необхідні для досягнення вищевказаної мети, у тому числі: збирання, накопичення, зберігання, знищення та інші дії у відповідності з діючим законодавством. Сторони визнають і підтверджують, що у разі необхідності надання персональних даних, для досягнення вказаної вище мети, третій особі, а також для залучення третіх осіб для надання послуг, Оператор має право в необхідному обсязі надавати персональні дані Абонента таким третім особам, а також надавати таким особам відповідні документи, що містять персональні дані з правом цих третіх осіб на обробку персональних даних на підставі цієї згоди.
- ЗАКЛЮЧНІ ПОЛОЖЕННЯ
- Цей Договір являє собою остаточну угоду між Сторонами та має переважну силу у порівнянні з попередніми переговорами, домовленостями, листуванням та іншими угодами між Сторонами, що зачіпають предмет даного Договору.
- Цей Договір укладається шляхом Акцепту (приєднання) Абонента до нього. Акцепт вчиняється одним із наступних способів:
- Абонент здійснює погодження з текстом цього Договору, в електронному вигляді, шляхом натиснення відповідної кнопки при першому вході до свого Особистого кабінету. В такому разі датою Акцепту Абонентом цього Договору та початку отримання послуг згідно нього, є дата здійснення ним такого погодження;
- Абонент, в усній формі, надає всі необхідні персональні дані представнику Оператора, за одним із контактних телефонів Оператора, який вводить надану Абонентом інформацію до Інформаційно-білінгової системи Оператора, реєструє Абоненту Особистий кабінет та з використанням доступних засобів зв’язку передає Абоненту логін та пароль для доступу до його Особистого кабінету в Інформаційно-білінговій системі Оператора. В такому разі датою Акцепту Абонентом цього Договору та початку отримання послуг згідно нього, є дата здійснення ним першого платежу за Послуги Оператора.
- Зміни та доповнення до цього Договору можуть бути внесені Оператором в односторонньому порядку за умови оприлюднення цих змін або Договору в оновленій редакції на офіційному сайті Оператора не пізніше ніж за 7 календарних днів до дати набрання чинності такими змінами.
- Абонент зобов’язаний інформувати Оператора про будь-які зміни своїх реквізитів, адреси, інші обставини, що мають суттєве значення для виконання Договору в строки передбачені умовами цього Договору.
- Іншими діями, що свідчать про прийняття Абонентом умов цього Договору вважається здійснення оплати послуг Оператора.
- При розірванні Договору Оператор не зобов’язаний викуповувати обладнання Абонента (у випадках коли для отримання Послуги Абонент придбав радіообладнання чи/та додаткове обладнання).
- При розірванні Договору, Абонент зобов’язаний повернути Оператору спеціальне обладнання, яке він отримав від останнього для отримання послуг Оператора.
РЕКВІЗИТИ ОПЕРАТОРА:
Товариство з обмеженою відповідальністю
«ВЕЧІР ТЕЛЕКОМ»
Місцезнаходження:
60236, Чернівецька область, Дністровський район, місто Новодністровськ, квартал 19, будинок 41-А
Ідентифікаційний код юридичної особи:
38062105
Адреса для листування:
60236, Чернівецька область, м. Новодністровськ, а/с 121
Податковий статус: платник податку на прибуток на загальних підставах, платник ПДВ
Телефон: 0-800-303-660
E-mail: info@vechir.ua