Питання та відповіді

  • Як підключити послуги інтернет-провайдера Vechir?

    Щоб стати нашим Абонентом, потрібно залишити заявку в офісі:

    • м. Герца, вул. Горького, буд. 1;
    • м. Заставна, вул. Бажанського, буд. 6а;
    • смт. Кельменці, вул. Сагайдачного, буд. 4а;
    • м. Могилів-Подільський, вул. Стависька, буд. 1;
    • м. Новодністровськ, мкр. Діброва, буд. 8а;
    • м. Сокиряни, вул. Кобилянської, буд. 27а;
    • м. Сторожинець, вул. Хмельницького, буд. 13
    • м. Ямпіль, вул. Замкова, буд. 1

    або звернутися за номерами технічної підтримки: (097) 660 6602;   (099) 660 6602

  • Як активувати послугу «Робота в кредит»

    Зайти в особистий кабінет за адресою my.vechir.ua, натиснути на кнопку «Встановити кредит», погодитись з умовами даної послуги та натиснути «Встановити».

    Умови послуги «Робота в кредит»:

    • Послуга «Робота в кредит» є безкоштовною.
    • Замовити послугу можна тільки один раз на місяць.
    • Активувати послугу може тільки Абонент, у період із 1-го по 10-те число включно, після нарахування абонентної плати (відбувається 1-го числа близько 1-2-ї години ночі).
    • Заборгованість не має перевищувати 1 абонентну плату.
    • Послуга діє 5 днів.

    Не забудьте поповнити рахунок до завершення дії кредиту.

  • Як активувати послугу «Пауза»

    Призупинити надання послуги можна зателефонувавши до відділу технічної підтримки за номерами (097) 660 6602; (099) 660 6602.

    Відновлення послуги відбувається за вказаними вище номерами або автоматично після завершення допустимого періоду.

    Обов’язковою умовою тимчасового припинення надання послуги є достатня сума на рахунку для оплати максимального доступного періоду послуги «Пауза».

    Правила призупинення послуг:

    — «Пауза» доступна після 6 місяців з дати підключення;

    — «Пауза» доступна тільки для окремих груп абонентів приватного сектору (PON), крім юридичних осіб;

    — Максимальний термін «Паузи» — 90 днів протягом календарного року;

    — Кількість активацій протягом місяця — 1;

    — Вартість послуги «Пауза» — 1 грн/добу

  • Коли потрібно поповнювати рахунок?

    Абонентна плата нараховується першого числа кожного місяця в повному обсязі.
    Тому радимо потурбуватися про наявність iнтернету та поповнити рахунок заздалегідь.
    Поповнювати рахунок можна будь-коли та на будь-яку суму.

  • Як поповнити рахунок через платіжні термінали?

    Поповнення рахунку проводиться за допомогою терміналів самообслуговування » E-pay». Поповнення відбувається за допомогою персонального платіжного коду, який Ви зможете знайти на головній сторінці Вашого особистого кабінету на сайті (my.vechir.ua)

    Крок 1. Натискаєте кнопку «Інтернет, ІР-телефонія».
    Крок 2. Обираєте «Вечір Телеком».
    Крок 3. Вводите свій персональний платіжний код
    Крок 4. Вносите потрібну суму поповнення.
    Краще взяти квитанцію про оплату.

    Щоб дізнатися додаткову інформацію, звертайтеся за номерами технічної підтримки : (097) 660 6602; (099) 660 6602

  • Які ще є способи поповнення рахунку, окрім терміналів?

    Радимо Вам поповнити рахунок за допомогою сервіса Easy Pay за посиланням: https://easypay.ua/catalog/internet/hatanet. Вам потрібно ввести Ваш платіжний код та суму. Далі вводите дані платіжної карти та підтверджуєте оплату.

  • Як отримати виписку про платіж через ПриватБанк.

    Щоб отримати розширену виписку саме з телефону про платіж, слідуйте, будь ласка, інструкції:

    • Авторизуйтесь в мобільному додатку Приват24;
    • В лівому нижньому куті екрану натисніть на емблему у вигляді кружечків (розділ «Сервіси»);
    • Оберіть розділ «Архів», а в ньому «Перекази»;
    • Оберіть платіж та введіть електронну пошту, на яку бажаєте надіслати квитанцію, та натисніть «Надіслати».
  • Що робити, якщо я оплатив рахунок, але ймовірно ввів не той платіжний код?

    Необхідно надіслати підтвердження платежу (електронна виписка, або фото чека) та короткий опис ситуації на поштову скриньку нашої компанії (cc@vechir.in.ua) для вирішення питання фінансовим відділом.

  • Як я можу подивитися інформацію щодо моїх платежів?

    Потрібно зайти до Особистого кабінету (my.vechir.ua) у розділ «Грошові операції».

  • Як змінити тарифний план на новий?

    Для зміни тарифного плану звертайтеся за номерами технічної підтримки: (097) 660 6602; (099) 660 6602.

  • Як перевірити модем та роутер на наявність сигналу?

    Модем використовується для підключення абонентів, які проживають у приватному секторі та 2-3 поверхових будинках. Саме з нього починається перевірка стану домашньої мережі.

    Використовуються модеми 3-х виробників.

    BDCOM. Має такі індикатори:
    SYS — індикатор роботи пристрою (світиться постійно — запускається, блимає — нормальна робота пристрою);
    PWR — індикатор живлення (від електропостачання);
    LINK — індикатор зв’язку з обладнанням оператора (блимає — встановлюється зв’язок, світиться постійно — отримує сигнал від обладнання компанії);
    LOSS (світиться червоним) — індикатор, що свідчить про обрив зв’язку з обладнанням компанії;
    LAN1 — індикатор зв’язку між модемом та пристроєм абонента, що підключений до модема, наприклад, роутер чи комп’ютер (світиться — зв’язок встановлено).


    FOXGATE
    . Має такі індикатори:
    PWR — індикатор живлення (від електропостачання);
    PON — індикатор зв’язку з обладнанням оператора (блимає — встановлюється зв’язок, світиться постійно — отримує сигнал від обладнання компанії);
    LOS (світиться червоним) — індикатор, що свідчить про обрив зв’язку з обладнанням компанії;
    LAN — індикатор зв’язку між модемом та пристроєм абонента, що підключений до модема, наприклад, роутер чи комп’ютер (світиться — зв’язок встановлено).

    Huawei. Має такі індикатори:
    PWR — індикатор живлення (від електропостачання);
    PON — індикатор зв’язку з обладнанням оператора (блимає — встановлюється зв’язок, світиться постійно — отримує сигнал від обладнання компанії);
    LOS (світиться червоним) — індикатор, що свідчить про обрив зв’язку з обладнанням компанії;
    LAN — індикатор зв’язку між модемом та пристроєм абонента, що підключений до модема, наприклад, роутер чи комп’ютер (світиться — зв’язок встановлено).

    Нормою для коректної роботи мережі є модем, на якому світяться лише зелені індикатори.

    Можливі невідповідності

    1. Не світиться жоден індикатор.
      У такому випадку радимо перевірити підключення пристрою до електропостачання та справність розетки.
      Якщо ситуація не змінилася — найімовірніше, згорів блок живлення модема, або модем.
    2. Світиться LOSS / не світиться LINK (PON).
      У такому випадку радимо перезавантажити модем (відключити на хвилину від електропостачання) та перевірити, чи надійно підключений до модема оптичний кабель (той, що заведений до будинку з вулиці).
      Якщо ситуація не змінилася — виникла проблема з оптичним кабелем або на даний момент загальне обладнання компанії не на зв’язку.
      Отримати точну відповідь Ви можете зателефонувавши до відділу технічної підтримки. (097) 660 6602; (099) 660 6602
    3. Не світиться LAN/LAN1.
      У такому випадку радимо перевірити, чи повністю підключений кабель, що з’єднує модем та Ваш роутер/комп’ютер.

    Wi-Fi роутери

    Розглянемо найбільш вживані марки роутерів: TP-Link та Netis.

    TP-Link. Має такі індикатори:

    1. Індикатор живлення (Power). Світиться, якщо роутер підключено до електропостачання.
    2. Системний індикатор (SYS). Має два режими: світиться — роутер завантажується, блимає — нормальна робота пристрою.
    3. Індикатор роботи безпровідної мережі WLAN.  Якщо не світиться — Wi-Fi мережа відключена кнопкою на роутері або в налаштуваннях.
    4. Індикатори відповідають за стан LAN-портів. Не світиться — до цього порту не підключено пристрій, світиться — підключено пристрій, але він є вимкненим, блимає — відбувається передача даних.
    5. Індикатор підключення до інтернету (WAN). Принцип індикації подібний до попереднього пункту (LAN). На деяких моделях він може світитися помаранчевим — відсутнє підключення до інтернету, або воно не налаштовано.
    6. WPS. Повільно блимає — відбувається підключення пристрою за WPS (якщо ця опція налаштована в інтерфейсі роутера). Швидко блимає (іноді може здаватися, що просто горить) — пристрій не зміг підключитися, час очікування вийшов. Не світиться взагалі — ця функція не активна для Вашої моделі. Світиться — під час завантаження роутера та 5 хвилин після вдалого підключення пристрою.

    Для нормальної роботи пристрою обов’язково мають світитись (блимати): PWR, WLAN, WAN. Якщо у Вас до роутера підключені пристрої за допомогою кабеля — відповідні індикатори LAN.

    Можливі невідповідності

    1. Не світиться жоден індикатор.
      В такому випадку радимо перевірити підключення пристрою до електропостачання та справність розетки.
      Якщо ситуація не змінилася — ймовірніше згорів блок живлення роутера або сам роутер.
    2. Не світиться WAN (світиться помаранчевим).
      В такому випадку радимо перевірити чи до упору підключений кабель, що з’єднує модем та Ваш роутер. Перевірити чи в порт роутера WAN підключений кабель. Також варто перезавантажити (відключити на хвилину від електропостачання) модем і роутер.
      Якщо ситуація не змінилася — зателефонуйте до відділу технічної підтримки для реєстрації заявки на технічне обслуговування.
    3. Не світиться LAN, а в відповідний порт підключено кабель від пристрою.
      В такому випадку радимо перевірити чи до упору підключений кабель в роутері та в пристрої.
      Також можна змінити порт, підключити в інший LAN. Якщо є в наявності ще один подібний кабель — підключити його.
      В такій ситуації проблема може бути в кабелі або в пристрої (його Ethernet-порті або мережевій карті).
  • Що робити, якщо не пам’ятаєш пароль WI-FI?

    Відновити пароль можна по-різному, в залежності від Вашої операційної системи

    Перевірка збереженого пароля в Windows 7

    У правому нижньому куті екрану, на панелі задач, знайдіть позначку Wi-Fi підключення та натисніть на неї лівою кнопкою миші.


    У списку Wi-Fi мереж знайдіть Вашу та натисніть на неї правою кнопкою миші. У контекстному меню, що з’явилося, оберіть пункт «Свойства».


    У новому вікні виберіть вкладку «Безопасность», після чого поставте галочку в рядку «Отображать вводимые знаки».


    У полі «Ключ безопасности сети» відображається пароль від Вашої Wi-Fi мережі.

    Вносити зміни до паролю не потрібно!

    Перевірка збереженого пароля в Windows 10 (Windows 8)

    Для Windows 8

    У правому нижньому куті екрану, на панелі задач, знайдіть позначку підключення до інтернету та натисніть на неї правою кнопкою миші.
    У меню оберіть пункт «Центр управления сетями и общим доступом»


    Для Windows 10

    У правому нижньому куті екрану, на панелі задач, знайдіть позначку підключення до інтернету та натисніть на неї правою кнопкою миші.
    У меню оберіть пункт «Параметры сети и Интернет»


    У вікні, що відкрилося, спустіться донизу та оберіть пункт «Центр управления сетями и общим доступом».


    Далі дії ідентичні для обох операційних систем

    Натисніть на «Беспроводное сетевое соединение» (ім’я Wi-Fi мережі).


    Натисніть на кнопку «Свойства беспроводной сети»


    У новому вікні оберіть вкладку «Безопасность», після чого поставте галочку в рядку «Отображать вводимые знаки».


    У полі «Ключ безопасности сети» відображається пароль від Вашої Wi-Fi мережі.

    Вносити зміни до паролю не потрібно!

    Відновлення пароля через інтерфейс роутера

    Таким способом Ви можете не тільки відновити, а й змінити пароль від Wi-Fi мережі. Головне — мати пристрій, який вже підключено до мережі.

    Розглянемо, як це зробити, на прикладі роутера TP-Link.

    Для початку потрібно зайти до налаштувань роутера. Дані для входу написані на наліпці з дна роутера.


    Відкрийте на Вашому пристрої браузер (наприклад Google Chrome, Opera, Mozilla Firefox).
    В адресному рядку потрібно написати http://tplinklogin.net (також для входу може бути вказана ір-адреса, наприклад 192.168.0.1)


    У поля «Ім’я користувача» та «Пароль» введіть дані з роутера, якщо Ви їх не змінювали раніше.


    Відкривається сторінка налаштувань.
    У меню зліва оберіть Wireless (Беспроводной режим), а потім пункт Wireless Security (Защита беспроводного режима).

    Важливо!
    Якщо Ви змінюєте пароль — на всіх пристроях, що підключаються до роутера безпровідною мережею (Wi-Fi), потрібно буде перепідключитися, використовуючи новий пароль.

  • Які умови користування послугою "Оренда приставки"?

    1. Вартість оренди приставки становить 49 грн/міс.
    2. Мінімальний термін користування послугою – 3 місяці.
    3. Послуга доступна лише для власників квартир/будинків.
    4. В оренду надається лише 1 (одна) приставка, додаткові приставки можна придбати в інтернет-магазині https://vstore.net.ua/.
    5. Послуга доступна тільки при підключенні тарифного плану «Інтернет+Телебачення» (YouTV/Trinity/Megogo).
    6. У разі відмови від тарифного плану з Телебаченням (YouTV/Trinity/Megogo), після мінімального терміну користування (3 міс.), Ви можете:
      • повернути компанії справну приставку у повній комплектації;
      • відшкодувати вартість приставки згідно терміну експлуатації:
      • від 1 до 3 міс. – 100%
        від 4 до 6 міс. – 80%
        від 7 до 9 міс. – 70%
        від 10 до 12 міс. – 60%
        від 13 до 18 міс. – 50%
        від 19 до 21 міс. – 40%
        від 22 до 24 міс. – 30%
        понад 24 міс. – 0,1%

    7. У разі відмови від тарифного плану з Телебаченням (YouTV/Trinity/Megogo) до завершення мінімального терміну користування (до 3-х міс.), Ви можете:
      оплатити вартість оренди за 3 міс. (мінімальний термін) та повернути приставку;
      придбати приставку за повну вартість або обрати спосіб оплати Оплата частинами через інтернет-магазин https://vstore.net.ua/.
    8. Ви можете у разі відмови від послуги та при поверненні:
      • приставки – відшкодувати вартість згідно з терміном експлуатації
      • комплектуючих – відшкодувати повну вартість.
    9. У разі несправності приставки згідно з гарантійним випадком – заміна приставки відбувається компанією.

    За додатковими консультаціями звертайтеся за телефоном: 0800303660

НЕ ЗНАЙШЛИ ВІДПОВІДІ НА СВОЄ ЗАПИТАННЯ?

Для тих, хто не знайшов відповіді на своє запитання, ми рекомендуємо зв'язатися
з нами через форму зворотного зв'язку нижче:

Не знайшли відповіді?

  • Это поле используется для проверочных целей, его следует оставить без изменений.